Projecte a Gàmbia de Bàsquet Ramon Llull

Hola famílies!

Des de Bàsquet Ramon Llull hem fet un vídeo d'imatges del viatge que varem fer a Gàmbia aquest passat mes d'Agost, on varem dur a terme una intervenció esportiva amb els nens i nenes del poblat. Molt del material esportiu comprat va ser gràcies a la col·laboració de famílies del Llull i, és per aquest motiu, que us volíem donar les gràcies.

Us esperem a la JORNADA ESPORTIVA d'aquest any, que la farem cap al mes d'Abril on tots i totes podrem participar de diferents modalitats esportives als patis del LLULL!!

VEURE VÍDEO

#SomRamonLlull

Comunicat Resolució Subvencions Esports

Benvolgudes families,

l'Ajuntament de Barcelona comunica l'endarreriment en les concessions de les beques per a activitats extraescolars esportives, donat que s'ha de gestionar una ampliació de la partida pressupostària, per tal d'atendre a totes les sol·licituds que han rebut.

Us adjuntem el comunicat oficial realitzat per l'Ajuntament de Barcelona al respecte.

Comunicat Resolució Subvencions

#JoSocRamonLlull

Activitats Artístiques C.B. Ramon Llull

Havíeu sentit a parlar de les Activitats Artístiques dels nostres amics del C.B. Ramon Llull? Perquè no només vivim d'esport!

Llegeix més...

Extraescolars 2017-2018

Ja tenim aquí la proposta d'activitats extraescolars per a aquest nou curs! Doneu un cop d'ull a la graella d'activitats i preus o passeu-vos per l'AFA per a que us resolguem qualsevol dubte!

#JoSocRamonLlull

Graella d'activitats i preus