El 14,15 i 16 de febrer.

Projecte a Gàmbia de Bàsquet Ramon Llull

Hola famílies!

Des de Bàsquet Ramon Llull hem fet un vídeo d'imatges del viatge que varem fer a Gàmbia aquest passat mes d'Agost, on varem dur a terme una intervenció esportiva amb els nens i nenes del poblat. Molt del material esportiu comprat va ser gràcies a la col·laboració de famílies del Llull i, és per aquest motiu, que us volíem donar les gràcies.

Us esperem a la JORNADA ESPORTIVA d'aquest any, que la farem cap al mes d'Abril on tots i totes podrem participar de diferents modalitats esportives als patis del LLULL!!

VEURE VÍDEO

#SomRamonLlull

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.