Projecte a Gàmbia de Bàsquet Ramon Llull

Hola famílies!

Des de Bàsquet Ramon Llull hem fet un vídeo d'imatges del viatge que varem fer a Gàmbia aquest passat mes d'Agost, on varem dur a terme una intervenció esportiva amb els nens i nenes del poblat. Molt del material esportiu comprat va ser gràcies a la col·laboració de famílies del Llull i, és per aquest motiu, que us volíem donar les gràcies.

Us esperem a la JORNADA ESPORTIVA d'aquest any, que la farem cap al mes d'Abril on tots i totes podrem participar de diferents modalitats esportives als patis del LLULL!!

VEURE VÍDEO

#SomRamonLlull