Mini Casal d'Estiu

Aquest estiu, tindrem obres de manteniment a la nostra escola que impediran la realització de l'habitual Casal d'Estiu. Tot i això, hem cregut convenient oferir un Mini Casal pels dies 22 i 23 de Juny, doncs la majoria de casals del barri no començaran fins al dia 26 de Juny.

Durant aquests dos dies, els nens i nenes coneixeran les nostres festes i tradicions. Aquestes són les tarifes:

De 8:00 a 13:00 22€ nen/a
De 8:00 a 15:00 38,80€ nen/a
De 8:00 a 17:00 45,60€ nen/a

En el aquest document trobareu tots els detalls:

Sigueu benvingudes i benvinguts!

Teniu davant dels vostres ulls la nova web de l’Escola i l’Ampa Ramon Llull.

Una web feta amb l’esforç conjunt de mestres, pares i mares. Mostra molt bé l’esperit i el batec de la nostra escola. Un esperit positiu, de sumar, de compartir, de creure en l’Educació, com a millor eina per fer dels nostres fills i filles, de l’alumnat, persones lliures, solidàries i felices amb totes les competències que la nostra societat necessita per al futur dels infants d’avui.

La web no només, com veieu, desprèn bellesa en les seves formes, en els seus colors, continguts i apartats. Sinó que també en el fons, reflecteix els valors de la comunitat Ramon Llull, del nostre projecte educatiu. Un projecte que creu en la riquesa humana, en la qualitat, equitat i excel·lència educatives, en la convivència, en la diversitat, en els valors democràtics i en l’esforç compartit des de la realitat de la nostra ciutat de Barcelona i dels barris dels que formem part, el Fort Pienc i la Sagrada Família.

Aquest espai digital és a la vegada un espai de participació, de comunicació interna i externa entre mestres, pares i mares i totes aquelles famílies que us voleu sumar al nostre projecte educatiu. Un projecte vibrant i engrescador. El món que tenim davant, i que tindran davant els nostres infants, requereix de l’esperit comunitari, de treball comú i solidari, de la superació i l’esforç personal que la nostra escola imprimeix. És el nostre segell.

L’Escola i l’Ampa Ramon Llull desitgem que aquesta web ens apropi a tots i totes vosaltres, que en formeu part activa, i que acabeu sentint la mateixa  estima i compromís pel nostre Centre que sentim nosaltres.

Si la coneixeu i la viviu, la nostra Escola no us deixarà indiferents, per la qualitat humana i educativa que s’hi respira.

Sumeu-vos i enriquiu el nostre projecte educatiu, dels infants. Feu-lo vostre!

Gràcies.