Registre de families a la web

Benvolgudes famílies de l'escola durant el mes d'Abril començarem els enregistraments a la web  per tal de que comenceu a fer servir la intranet i accedir aixi a la informació i els continguts  específics dels vostres fills, com aixi també del AMPA, i les empreses de menjador i extraescolars.

Per poder realitzar  el enregistrament i garantir que la inscripció a la web no sigui oberta a persones de fora de l'escola rebreu en els pròxims dies a traves dels vostres fills una clau que heu de ficar en el moment del enregistrament.

La inscripció serà única i no se haurà de repetir cada any, durarà mentre els vostres fills siguin alumnes de l'escola.

Rebreu instruccions més específiques del procediment junt amb la clau de verificació.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i participació.